Reparatie verzoek

Afgelopen week ontvingen we de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek, uitgevoerd door Markteffect.

Zij stelde namens Moeskops’ Bouwbedrijf de kopers van appartementencomplex De Bibliothecaris in Dongen en Wedertplaetse in Valkenswaard diverse vragen, zowel direct na de verkoopfase als enkele weken na oplevering van de woningen.

Sommige kopers zijn in het begin nog wat huiverig met betrekking tot allerlei digitale informatiebronnen die we in onze projecten gebruiken. Maar later in het proces blijkt dat ze deze bronnen en wijze van communicatie als zeer waardevol ervaren. Het spreekwoordelijke lijntje tussen de koper en het bouwbedrijf, met name de klantbegeleider, is kort.

Onze kopers waarderen duidelijkheid en weten waar ze terecht kunnen met hun vragen. Ook blijkt uit het onderzoek dat deze vragen snel en helder werden beantwoord. De diverse persoonlijke contactmomenten op de bouwprojecten: start bouw, kijkdagen, hoogste punt bouw, scoorden ook hoog.

En dat is iets waar we heel trots op zijn! Want hoe handig en snel de digitale wereld ook is, er gaat niets boven persoonlijk contact. Daarin schuilt de sleutel tot tevreden kopers, mooie ontmoetingen, ware beleving en betrokkenheid….en een mooie score! 🙂