


Het is inmiddels zo vertrouwd als de start met een kop koffie op maandagochtend: de bouwvak aftrappen met een BBQ. En zo geschieden afgelopen vrijdag…
De temperatuur van de houtskool oversteeg al snel de temperatuur van een gemiddelde zomerdag op het strand. Hoogste tijd om te bakken. De geur van alle lekkernijen schudde direct al onze smaakpapillen wakker. De zomer hits schalmden uit de speakers en voelden als een verkoelend briesje. Prima sfeertje!
Op de bouwplaatsen gebeurt natuurlijk van alles. De BBQ is hét moment voor een update. Sterke verhalen en bijzondere ervaringen werden zó beeldend vertelt, dat zelfs een influencer met 100.000 volgers, jaloers zou zijn op de hoeveelheid aandacht die deze anekdotes kregen.
Er werd samen gegeten, gelachen, gekletst, geproost. En soms viel het zelfs even stil. Niet omdat er niks te zeggen was, maar omdat iedereen druk bezig was met wat er op het bord lag. Dát soort stilte! 😉
Een heerlijke manier om de vakantie in te luiden. Maar nu is het tijd om even op adem te komen, op te laden en te genieten van rust, zon en vrije tijd.
Fijne vakantie allemaal, geniet ervan!
