

In opdracht van de gemeente Etten-Leur realiseren wij een ’transformatie project’: de modernisering en herinrichting van het stadskantoor. De eerste fase van dit traject is inmiddels succesvol afgerond en opgeleverd.
We hebben de ontvangstbalie en de loketten voor burgerzaken in een nieuw jasje gestoken. De oude inrichting heeft het veld geruimd voor een frisse, moderne look. De beschermfolie ligt er voorlopig nog, er wordt nu namelijk volop gewerkt aan de verdere inrichting van de ruimtes.
Overigens zijn de technische installaties ook grondig onder handen genomen en volledig vernieuwd.
Onlangs zijn we gestart met fase twee: de renovatie van de raadzaal en de kantoorruimtes. Ook deze ruimtes krijgen een grondige make-over, zodat vergaderen en werken straks niet alleen efficiënter, maar hopelijk ook een beetje leuker wordt. 😉
