

De lucht is blauw, de zon schijnt, de natuur kleurt groen, het is lente! 😎
En dat is ook zichtbaar in het stadskantoor in Etten-Leur. Daar zijn we deze week aan de slag gegaan met het schilderwerk. Alle metal-stud wanden worden voorzien van een frisse kleur.
De begane grond van het stadskantoor wordt namelijk opnieuw ingericht en gemoderniseerd.
We startten met het slopen van de huidige inrichting. Na slopen volgt de wederopbouw!
De indeling is veranderd en ook krijgen de mechanische ventilatie, het leidingwerk en de cv installatie een update. En bij zo’n modernisering horen natuurlijk nieuwe, frisse kleuren.

